ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

یاداشت سردبیر یکی از نشریات دانشگاه

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ق.ظ

ترور،ایجاد نا امنی،جنگ سخت،حملات شیمیایی گاهی نمی توانند گروهی را به اهداف خود در مورد ملت کشور هدف برسانند.گاهی باید برای تغییر نظام و سیستم یک کشور، با یک برنامه ریزی بلند مدت به نتیجه رسید.

خانواده یکی از مهم ترین مراکزی است که نقش بی بدیل و بسیار مهمی را در امر نیروسازی و تربیت نیروی انسانی برای هر جامعه و کشوری دارد.هرچه قدر که کشور در تحریم و فشار و حمله باشد اگر نهاد خانواده بتواند به وظایف خود به نحو عالی عمل کند ،تلاش های دشمن به نتیجه نخواهد رسید.لذا دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی با اشراف بر این موضوع در یک تغییر استراتژیک در برنامه های خود،در یک برنامه چندین ساله اکثر توان خود را معطوف به سست کردن پایه های خانواده های ایرانی کرده است.

پدر و مادر مهم ترین ارکان خانواده هستند و وظیفه اصلی مدیریت اعضای خانواده نیز به عهده این دو نفر می باشد لذا هر کس بتواند افکار پدر و مادر خانواده را در دست گیرد یا به سمت تفکرات خود سوق دهد می تواند نظامی را در دست گیرد و اگر بخواهد می تواند آن را به سمت بر اندازی پیش ببرد.

دختران امروز مادران فردا و پسران امروز پدران فردا هستند.نظام اسلامی این جوانان را ستون های انقلاب می داند و بارها و بارها از آن به عنوان سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرده است که قرار است در آینده سرنوشت کشور را به دست بگیرند.

این گوهرهای ارزشمند همواره در معرض طمع معاندان قرار دارند.جوانان این کشور هم چون الماس های ارزشمندی هستند که دشمنان ایران اسلامی به طور وحشتناکی برای تصاحب تفکرات آنها طمع کرده اند.

آری دشمن امروز قوای اصلی خود را برای حمله به مادران فردا و پدران فردای ایران اسلامی به صحنه نبرد فرستاده است و اگر این نیروهای دشمن که همان ابزارهای جنگ نرم هستند بتوانند مرزهای ذهنی جوانان مسلمان ایرانی را تصاحب کنند به راحتی خواهند توانست به استهاله خانواده های ایرانی بپردازند.

دور کردن جوانان از معنویت،ایجاد شبهه نسبت به اعتقادات،ترویج سبک زندگی غربی،ایجاد جو ناامیدی در بین جوانان،تلاش در جهت ایجاد فساد اخلاقی در بین جوانان و ... از طرق مختلف می توانند از نمونه برنامه ها جهت منحرف کردن جوانان به شمار آیند.

همه مردم باید تمام توان خود را برای روشنگری در افشای این برنامه بلند مدت دشمن به کار گیرند.اساتید در کلاس ها،دانشجویان در داخل خانواده ها و دانشگاه،علما در سطح جامعه،صاحبان نشریات در رسانه های خود و همه همه باید در حد توان خود به این وظیفه خود عمل کنند.

برادران و خواهران

صحنه،صحنه جنگ است و توهم نیست چرا که ماهیت جنگ حرکت با چراغ خاموش و به عبارتی خزیدن آرام است است.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شما را سرمایه های واقعی خود و ستون های آینده ایران می داند ولی دشمن قصد دارد از جوانان به عنوان ابزاری برای براندازی کشوری استفاده کند که 35 سال است در نبرد مستقیم با استکبار است و 35 سال است که شهید می دهد تا عزتش خدشه دار نشود. لذا باید کمی بیشتر حواسمان را جمع کنیم. 

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی