ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

من هم با او موافقم

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ

امشب برای عزاداری به مسجدی رفتم که اکثرا به انجا می روم ولی امشب حال و هوای دیگری داشت.

مسجد مد نظر من نامش مسجد جنرال است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد  ان روحانی محور بودن ان است.یعنی چه؟

یعنی اینکه ملتنمی گویند می رویم صدای فلان مداح رابشنویم بلکه می گویند می رویم پای منبر حاج اقا سلامتی،از نفس ایشان تاثیر بگیریم و ز بیانات ایشان استفاده کنیم.

همین ها را که در بالا نوشتم به دوستم که کنارم در ماشین نشسته بود گفتم و ایشان در تکمیل حرفهای من گفتند:ای کاش علمای نامی و بزرگ دیگر شهرمان نیز محلی را به صورت دائمی برای سخنرانی انتخاب کنند تا پس از گذشت مدت زمانی ،ان مکان تبدیل به یک قطب جذب جوانان شود.

من هم با او موافقم.

همین....

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۶)

  • آینده نگر
  • سلام
    خوب نیست نظرات رو سلیقه ای تایید میکنی...
    ای کاش نظر من در مورد آقای سلامتی رو تایید میکردی....
    پاسخ:
    کدوم نظر؟
    سلام برادر
    حاج آقای سلامتی (حفظه الله) یکی از برکات شهر ارومیه هست، اما نمی دونم دوستان تا به حال به این توجه کردن یا نه؟؟!
    در اطراف ایشان افراد بسیاری هستن که شاید در آینده موجب لطمه به شخصیت ایشان بشوند و از وجود گرانبهای ایشان استفاده ابزاری شود........
    مبادا در ارومیه شهر عزیزمان «عرب باغی» دیگری پدید آید.
    خدا عاقبت تمام عالمان اسلام را ختم بخیر کند. آمین

    اولین مسجدی که درش نماز جماعت خوندم اونجا بود

    یا دش بخیر

    تقریبا بیش از 5 سال پیش

  • مرتضی ستاری
  • سلام
    تعزیت قبول باشه إن شاء الله...ما که همه کنکوری هارو دعا می کنیم... شما هم مارو از یاد نبرید...التماس دعا...
    اتفاقا منم همونجا میرم.
  • حرف های یک رهگذر
  • سلام بزرگوار
    من هم با شما موافقم همین
    خدا قوت عزیز برادر وقت کردی یادی از ما هم تو دعا ها بکنید . خیلی ممنون می شم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی