ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

اولین مطلب

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ

سلام عرض می کنم خدمت تمامی دوستان بزرگوار دانشگاهی و غیر دانشگاهی

امیداورم که بتوانم در این وبلاگ نظرات خودم را در مورد مسائل مختلف  بنویسم.

من در این رسانه مجازی فصد دارم درد دل های خودم را به نمایش بگذارم.

من فقط یک خواسته از بازدیدکنندگان دارم و ان این است که:

دعا کنند برای پیروزی ایران اسلامی

یا علی

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی