ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

خوش به حال کودکان امریکایی!!

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

امریکا کشوری است که بسیاری از آن به عنوان مهد آسایش و راحتی و رفاه یاد می کنند و همواره در ذهن خود از این کشور غارت گر برای خود تصویر یک نمونه موفق در رعایت حقوق بشر و فراهم کننده رفاه و آسایش برای مردم ترسیم می کنند ولی این افراد خیلی از واقعیت ها را نمی دانند.

در ادامه یادداشت"امریکا مهد آزادی های جهان"نظر شما را به مطالب زیر جلب می کنم.

آیا می دانید تبعیض نژادی در ایالات متحده آمریکا سابقه ای عمیق دارد و در وجوه مختلف زندگی اجتماعی خودش راتبعیض نژادی در ایالات متحده آمریکا سابقه ای عمیق دارد و در وجوه مختلف زندگی اجتماعی خودش را نشان می دهد. در نظر سنجی خبرگزاری ای پی که در 20 می 2010 منتشر شد، 61 درصد مردم معتقد بودند که افراد آمریکای جنوبی که در آمریکا زندگی می کنند با تبعیض نژادی روبه رو هستند.

آیا می دانید تبعیض جنسیتی علیه زنان به طور گسترده ای در ایالات متحده وجود دارد. با توجه به گزارش 11 آگوست 2010که توسط دیلی میل منتشر شد، 90 درصد از زنان دچار برخی شکلی از تبعیض جنسی در محیط کارهستند.

آیا می دانید زنان در امریکا کار برابر با مردان را اغلب در قبال حقوق کمتری انجام می دهند.

آیا می دانید زنان همچنان قربانی خشونت خانوادگی هستند. در امریکا 1.3 میلیون نفر هرساله قربانی خشونت خانوادگی می شوند و زنان 93 درصد این امار را تشکیل میدهند.

آیا می دانید کودکان در ایالات متحده در فقر زندگی می کنند. به گزارش واشنگتن پست در 21 نوامبر 2010 به نقل از وزارت کشاورزی ایالت متحده ، نزدیک به یک چهارم کودکان با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند.

آیا می دانید خشونت علیه کودکان است بسیار شدید است. ارقام وب سایت رسمی Love Our Children USA نشان می دهد که هر سال بیش از 3 میلیون کودک قربانی خشونت می شوند و تعداد واقعی 3 برابر است. تقریبا 1.8 میلیون نفر ربوده شده و تقریبا 600000 کودک در خانه های نگهداری فرزندان بزهکار مورد  غفلت قرار گرفته زندگی می کنند.

آیا می دانید چیزی حدود 160000 هزار کودک هر روز به دلیل ترس از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در خانه می مانند . بنا به گزارشی که در 20 اکتبر 2010 توسط واشنگتن پست منتشر شد، 17 درصد دانش اموزان امریکایی گزارش داده اند که برای 2 تا 3 بار و بیشتر در یک ماه در یک نیمسال مورد ازار و اذیت قرار گرفته اند.

آیا می دانید ایالات متحده حاضر به پیوستن به چندین کنوانسیون بین المللی کلیدی حقوق بشر نیست ، چرا که موجب ناکامی اش در انجام برخی اعمال بین المللی اش می گردد. تا به امروز، ایالات متحده نه میثاق بین المللی حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، و نه کنوانسیون رفع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان را تصویب کرده است. در سال 2006 ، مجمع عمومی سازمان ملل متحد کنوانسیون حقوق اشخاص دارای معلولیت را به تصویب رساند. تا به حال 96 کشور این کنوانسیون را تصویب کرده اند. ایالات متحده، با این حال، آن را تصویب نکرده است. تاکنون، در مجموع از 193 کشور به کنوانسیون حقوق کودک ملحق شده است ، اما ایالات متحده در میان کشورهای بسیار کمی است که آن را تصویب نکرده است.

 

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی