ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

10 درصد مردم ایران باید بهائی شوند

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

 

در هر نبرد و جنگی سعی طرفین بر ان است که تمام توان خود برای پیروزی در این پیکار استفاده کنند. هم اکنون نیز یکی از دشمنان شیعه و اسلام شمشیر را از رو بسته است. بهائیت با گستاخی تمام  هویت خود را فاش کرده است و به دستور بیت العدل درصدد است که تا سال 2020 میلادی 10 در صد مردم ایران را بهائی کند.

دشمن برای رسیدن  به این مهم با شگردهای مختلف به تبلیغ بر ضد شیعه و اسلام می پردازد که شناسایی و منهدم کردن این نقشه ها بر عهده قشر نخبه دانشگاهی و حوزوی می باشد.البته این وضغیت و این نبرد زمانی سخت می شود که افرادی در داخل که به ظاهر خودی هستند و در سپاه خودی هستند به ناگاه سرباز دشمن می شوند.

برای مثال در سال 1383 برخی از مجلات رسمی کشور مانند مجله"زنان"به معرفی و درج عکس بازیگران بهادی می پردازد و این یعنی اینکه دشمن توانسته از درون دشمن خود سرباز برای خود انتخاب کند.

این جریان برای رسیدن به اهداف خود فعالیت های خود را تشدید کرده است و همان طور که گفته شد از شگردهای مختلفی نیز بهره می گیرد.

بعضا اعضای این فرقه ها با برگزاری کلاس های اموزش زبان،اندیشه ای باب و یهاء را به نوجوانان و جوانان این کشور اسلامی منتقل می کنند در حالی که این نوجوانان و زبان اموزان خبر ندارند که دارند چه تفکراتی را در قالب یادگیری زبان انگلیسی تحویل می گیرند.

خانم مهناز رئوفی،عضو فعال این فرقه که به دامان اسلام بازگشته است، می گوید:بهائیون از دو شیوه برای تاثیر بر ذهن مخاطبان استفاده می کنند.یکی استفاده از موسیقی در اثناء صحبت هایشان و دیگر ان که به فرقه خودشان که یک فرقه کاملا سیاسی است رنگ و بوی معنوی می دهند.

بهتر است بدانید که بهائیان اجازه نمی دهند تا طرفدارانشان وارد مسائل سیاسی شوند چرا که در این صورت استعماری و استکباری بودن این فرقه هویدا می شود.

پیوند بین بهائیان و یهودیان و صهیونیست ها امری غیر قابل انکار است و حتی شیوه تبلیغ انها نیز به کارگیری سه تاکتیک یهودی ها می باشد.

اول:ایجاد فساد اخلاقی و استفاده ابزاری از شهوت جنسی با طرح دوست یابی

دوم:نفوذ سیاسی در حکومت از طزیق جاسوسی

سوم:نفوذ در مطبوعات و رسانه های نبلیغی هم چون رادیو و اینترنت و شبکه های ماهواره ای.

بهائیان سه تاکتیک بالا را به جد دنبال می کنند و در برهه ای زمان آن قدر نفوذ کرده بودند که سعید حجاریان و اکبر گنجی از بهائیت دفاع کردند که دوباره مهر تاییدی بر تفکرات ضد دینی و اسلامی آنها زد.

با تمام این حرف ها دانشجو باید بیش از پیش هوشیار باشد تا اسیر دانه های زهر آلود و دام سنگین بهائیان نشود و بتواند نقش خود را به عنوان فعال اطلاع رسانی علیه بهائیت به خوبی ایفا کند
  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی