ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

کمر بسته اند نه برای سعود ماهان،برای سقوط ماها!

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

سلام

چند روزی میشود که درگیرم نه در کارهای روزانه بلکه در افکار روزانه!شایدفکر هم نوعی کار باشد دیگر به من چه!

چند روزی است که هرچه ماشین حساب ذهنم را ری استارت هم می کنم باز هم هنگ می کند به خیال اینکه میشود با ری استارت کردن کسری ها را جبران کرد.زهی خیال باطل..

چند روزی می شود که هرچه تلاش میکنم نمی توانم اوضاع کشور را عادی تصور کنم.احساس نمی کنم همه چی ارومه من چه قدر خوشحالم!احساس می کنم عده ای کمربندهایشان را محکم بسته اند نه برای پرواز با ماهان بلکه برای سقوط ماها!

این ماها که میگم مثلا من خیلیم دیگه!

احساسی میکنم همه چی اروم نشان داده می شود تا به ارامی کله پا کنند بعضی ها را.خودتان می دانید ان قضیه قورباغه و افزایش تدریجی دمای اب را‌!

چند روزی میشود که احساس میکنم در میان فریادهای * مااهل کوفه نیسیتیم علی تنها بماند* کم کم ان کسانی که کمربندشان را سفت تر کرده اند،دارند جام زهر دم میکنند!

چند صباحی است وقتی از رخت خواب برمی خیزم همان جا زیر لحاف کمی فکرمیکنم که خدایا امروز قرار است چه خبر شاذی را اول صبحی دشت کنم و می ترسم که اینباکس گوشی را ٱپن کنم و لذا همی جور یهویی هوس خواب اجباری می کنم و مثلا اینکه نوای پاشو بیا صبحونه بخور رانمی شنوم.

چند هفته ای میشود احساس می کنم تاریخ مصرف اون ماهایی که بالا گفتم تمام شده است و دیگر نه خودی ها و نه ناخودی ها ماها را تحویل نمی گیرند.خودی ها از ترس ضعفشان ناخودی ها از ترس لرزشان!

احساس می کنم شما خواننده عزیز هم با خود می گویید عجب خیال پردازی ای کرده این بشر.

اری من هم موافقم.اصلا ولش کن.کی به کیه.می خواهم قدم بزنم نه در وطن بلکه در فرنگ نه با خودی بو نه با ناخودی بلکه با دشمن خودی و ناخودی!

به که چه؟(همون به کسی ربطی نداره معروف)

این هم شیوه من است خودی ها فرض کنند نرمش قهرمانانه ناخودی ها بپندارند دیپلماسی!

دلم می گوید حتی ان هایی که شعار می دهند * نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم* برخی از انهل فقط شعار می دهند و اصلا توجهی ندارند به درخواست امام و دنبال استخدام و پشت میز نشستن هستند و تولید و کارگاه و ... را بی خیال شده اند.شده اند ابزاری برای کوبیدن دولت...غافل از اینکه تا زمانی که خودشان عامل نباشند کلامشان تاثیرگزار نیست!

ولش کن...

می خواهم احساسم را بگذارم و بگذرم...

می خواهم بروم اینترنت!

نه برای اخبار بلکه برای تبلیغات!نه برای تبلبغ خودم برای استفاده از تبلیغات شرکت های تولید دستگاه های کارخانجات!شاید یک روز من هم توانستم امریکا را تحریم کنم!حتما

با صدای اذان بیدار شدم.خواب خوبی بود.....


  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۵)

  • مرتضی ستاری
  • مطلبت خوب بودا ولی بنظرم زیاد به خودت فشار نیار! همون قلم خودت بهتره!
    نمیخواد ادبی بنویسی، چون این اداها بهت نمیاد!!!
    بی شرف منافق اعدام باید گردد.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    نمی دونم به مطلب ربط داشت یا نه ولی خودت یه جوری ربط بده .
    خیلی مطلب مزخرفی داشتین …
    پاسخ:
    موافقم
    سلام
    تلفیقی بود از دلهره و درد دل و البته کمی بدبینی
    یاعلی
  • سعید دانش پژوه
  • برو بابا...
  • امین بلندهمت
  • سلام اقای درویش زاده.سلامتید؟
    متن خوبی نوشته اید و بنده تمام ان را مطالعه کردم.در یک زمان از یک نفر شنیده ام که میان حق و باطل را ه رفتن عین نفاقه.از جمله واقعا مرا به فکر فرو برد.وقتی درست فکر کردم دیدم نه مقابل باطل ایستادم و نه طرفدار حق هستم.و کاملا به فکر فرو رفتم.تا اینکه به این نتیجه رسیدم نباید در پی جلب توجه افراد بود و بایدب فکر هدف اصلی بود یعنی حرف های امام و رهبر این مملکت..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی