ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

ننوشتن منو نوشتن پسرخاله ده ساله

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

سلام

چند صباحی است که دوستان این سوال را از حقیر می پرسند که چرا  وبلاگ به روز نمی شود ؟

پاسخ های متنوعی دارم ولی قصد افشای پاسخ ها راندارم و فقط به یک جواب بسنده می کنم:

دوست دارم در این ایام که هنوز مشغله ی زیادی ندارم بیشتر بخوانم تا نوشتن!

به رسم ادب و جهت لبیک به درخواست بزرگواران یک اتفاق جالب را برایتان به صورت خلاصه می نویسم.

دوستانی که بنده را میشناسند پسرخاله بنده رانیز میشناسند.همونی که اغلب باهمیم!!!

در چند هفته پیش این پسرخاله ده ساله ما هی میومدواز من سوال های عجیب غریب میپرسید و منم انصافا کامل توضیح می دادمو بهش می گفتم که کتاب بیشتر بخونه.

چند روز پیش مطلع شدم کتابخونه ثبت نام کرده و هر دو سه روز  شی بار میره کتابخونه و ....

امیرحسین خیلی مشکوک می زد تا دیروز!!!

دیروز ازم پرسید که داداش؟

گفتم بگو دیگه چی میخوای؟

گفنت ی کتاب نوشتم چه جوری چاپش کنم؟؟؟

یا خدا این چی داره میگه؟گفتم دیوونه شدی ؟

اقا این پسرخاله ما دفترشو اورد و چهل ودو صفحه داستان نوشته بود.چهل دو صفحه.....

اورده بود که من ویرایش کنم و ببرم چاپ.

ی داستانی نوشته بود خداوکیلی من خودم مونده بودم  که چه طوری تونسته این همه خیال پردازی کنه....

در مورد داستان توضیح نمیدم و بعد چاپ کتاب خودتون میخونید.

همین 


  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۵)

  • مرتضی ستاری
  • سلام
    احسنت سیزه!
    سنین خال اوغلوندا إله سنه تای حکیمدی!
    البته اونان بیزاد چیخار سنن بیراز بعیددی!
    إن شالله شهید شی...
    التماس دعا

    سلام

    اللهدان قوخ

    منم میام

    شاگردیت شرایطش چیه؟

    یانامیسن

    پاسخ:
    من بتونم خودمو نگه دارم کافیه
    چه برسه به اینکه شاگرد بپذیرم
  • مرتضی دلالی
  • فقط خواهشا بهش بگو اونم مثل شما سیاسی نباشه و فرهی کار کنه...
    راستی اینجوری پیش بره فکر کنم مثل مرگ تدریجی یک رویا به همسرش خیانت بکنه.
    حاجی از الان شست و شوی مغزی دادی دیگه!!!!!
    بابا بزار درسشو بخونه خداییش
    کسی که با تو بگرده همین میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی