ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

چه خواهد شد؟

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

دیشب که سر خود را پس از صرف سحری و اقامه نماز روی بالش گذاشتم داشتم به مسائل مختلفی فکر می کردم؛فکر می کردم به ارایش کنونی قدرت های جهان؛به جنایات ها و حیوانیت ها؛به زور گویی ها و اقدامات وحشیانه؛به سکوت ها و چشم پوشی ها؛به بی عرضگی ها و بی غیرتی ها و به نامردی ها.

نمی دانم که چه حکمتی دارد این ماه رمضان!

چرا در این ماه مبارک فلسطین باید شاهد جنایات حرام زاده های صهیونیست باشد؟چرا قلب کودکان غزه باید هدف موشک های اسرائیلی قرار بگیرد؟چرا صدای اذان در هنگام سحرو افطار باید تحت الشعاع صدای بمباران و گریه و زاری های مظلومان فلسطینی قرار بگیرد؟چرا باید یک رژیم جعلی به بهانه کشته شدن 3 نفر از هم کیشان خود،صدها مسلمان را شهید کند؟

نمی دانم شاید نتوانم مقصرها را خوب بشناسم.شاید برخی از مسئولان ارشد فلسطینی هم مقصر این اوضاع باشند.شاید برخی از انها به دلیل عدم توانایی در عرصه سیاسی و عدم توانایی در تشخیص دوست و دشمن به وقوع این وضعیت در غزه کمک کرده اند.شاید اگر کمی در تصصم گیری هایشان اسیر هوس هایشان نمی شدند و هنگام انتخاب گزینه ها به نفع متحدانشان عمل می کردند امروز شرایط مردمشان کمی بهتر بود...

بگذریم ...

وضعیت عراق بهتر از فلسطین نیست.می شود گفت که یک ماهی می شود که عراق اسیر یک چالش اساسی شده است.تاکید می کنم یک چالش اساسی!

شاید یک ماه پیش وقتی تحلیل گران ارشد ایرانی در شبکه خبر حاضر می شدند و تحلیل می کردند که اوضاع عراق نهایتا یک هفته دیگر به اوضاع عادی بازخواهد گشت ،برخی از اهل فن به انها می خندیدند که چرا این قدر ساده لوحید و یا مردم را ساده لوح فرض کرده اید!شاید ان روزی که مرجعیت در عراق اعلام جهاد کرد،برخی این اقدام را بی تدبیری قلمداد می کردند که این اقدام خیلی زود است و ارتش به تنهایی قادر خواهد بود اوضاع را مدیریت کند.ولی الان همگان اذعان دارند که اگر ان اقدام مرجعیت نبود شاید الان داعش بغداد را مرکز عملیات خود قرار داده بود!

عراقی ها ماه رمضان امسال را اسلحه به دست می گذرانند.البته ان عراقی هایی که هنوز رگ غیرتشان کار می کند؛انهایی که هنوز اسر هوا و هوس نشده اند؛انهایی که اماده اند برای عراق و کربلا جان دهند نه اینکه اسیر نفس خود شوند و مهر بی غیرتی بر پیشانیشان زده شود.

سوریه وضعیت مناسب تری دارد ولی باز هم باید به حاشان دعا کرد.دم مدافعان حرم گرم که به جای حرافی عمل کردند و عازم شدند.

وضعیت امروز منطقه کاملا به نفع صهیونیست پیش می رود و هم چنان سران شهوت ران عربی،علاوه بر اینکه در مقابل این جنایات سکوت کرده اند،از هیچ کمک مالی و جانی در حمایت از تروریست ها و حرام زاده های اسرائیلی دریغ نمی کنند.

نمی دانم این وضعیت تا کی ادامه خواهد یافت و نمی دانم نتیجه نهایی این نبردها چه خواهد شد.نمی دانم چه قدرتی و چه تدبیری بالاخره خواهد توانست مسلمانان را متحد کند و نمی دانم کی مردم اراده خواهند کرد تا سطل های پر از اب را به سمت اسرائیل سرازیر خواهند کرد تا اسرائیل را اب ببرد.

یا علی

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۵)

  • اشنای غریب
  • با سلام
    الله اکبر خدا بزرگ است برادر
  • سعید دانش پژوه
  • سلام
    مگه خودت نمی گفتی که بعد از نماز صبح خوابیدن مکروهه، حالا هم میخوابی هم فک میکنی.
    خدا یه پول درست و حسابی به من برسونه یه مستند از صدا سیمای مملکت درست میکنم در حد لالیگا. به قول یکی از دوستان شما ارتش سوریه سه ساله داره تو دمشق پیش روی میکنه؛ اگه هر روز یه قدم هم پیش روی میکرد الان باید نیویورک هم فتح میکردن.
    پاسخ:
    سخته عمل کردن به هرچیزی که بلدیم.مگه نه؟
    ماه رمضان هم بی تاثیر نیست.بازم مگه نه؟
    دیروز ی مقاله ی سایت خارجی می خوندم که نوشته بود یک سوم سوریه دست داعش هستش.(کی میاد نظرات وبلاگ منو بخونه.مگه نه؟)
  • هم دانشگاهی
  • سلام دلیر!

    من اولین باره اومدم وبلاگتون وبلاگ خوبیست اما انتظارمان از شما دلیر دانشگاه ارومیه بیشتر از ایناس.شما که فارغ التحصیل شدین امیدوارم برای خود جایگزینی در تشکیلات انتخاب کرده باشین که ره شما را ادامه دهد.وهرکجا که میروین موفق باشین.

    یازهرا

    پاسخ:
    واللا چی بگم>>>>

    سلام
    از کجا می دونی "وضعیت امروز منطقه کاملا به نفع صهیونیست پیش می رود"
    یه سیب رو که میندازن بالا چند غلط می خوره تا برسه زمین؟
    کسی چه می دونه؟
    شاید همین جمعه آخر رمضان پایان کار رژیم نحس صهیونیستی باشد!
    فقط کافیه باور داشه باشیم..........مشکل همه ما اینه...همین...
    یاعلی علیه السلام
    پاسخ:
    طبق نظر شما مردم فلسطین،کودکان و زنان فلسطین قربانی نقشه نابودی اسرائیل شده اند.
    با این وضعیت مسلمانان هنوز اسرائیل جولان خواهد داد
  • مرتضی دلالی
  • سلام
    چقدر به موقع و زیبا نوشتی ..... در این شب های قدر ، حتما مسلمانان منطقه را دعا کنیم، بخصوص مسلمانان فلسطین و عراق و سوریه.

    ضمنا : امانتی های منو پس بده!!! لازم دارم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی