ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

دوست و دشمن به فکر ملت

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ق.ظ

همان طور که اطلاع دارید چند روز پیش امام امت در سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع مردم مقاوم ایران اسلامی سخنرانی زیبا و پرمحتوایی را همانند همیشه ایراد کردند.

امام خامنه ای همواره و در بیشتر سخنرانی های خود به نقش ملت اشاره کرده اند ولی این بار بیشتر و واضح تر به این امر اشاره کردند و تا جایی پیش رفتند که نقش مردم در انتخاب رهبر را بیان نمودند.چرا؟

چند روز است که این مسئله ذهن من را مشغول خود کرده است که چرا در این برهه از زمان رهبری دوباره به نقش عوام تاکید دارند؟به راستی چه چیزی می تواند باعث این شود؟

همه ما می دانیم که امریکا توانایی حمله نظامی به ایران را ندارد و رهبری هم در این سخنرانی دوباره مهر تایید بر این حقیقت زدند.در این وضعیت اوباما هنوز از گزینه های روی میز حرف می زند.او خودش نیز می داند که بلوف می گوید ولی هدفش فقط ایجاد رعب و وحشت در بین ملت ایران است.هدفش این است که با استفاده از قدرت رسانه ای که دارد ایرانیان را از حمله نظامی بترساند و در یک کلام می خواهد ملت را از مبارزه و مقاومت دلسرد کند.

وقتی کمی بیشتر عمیق می شویم و ورق های تاریخ را از مقابل چشم می گذرانیم با برگ هایی از تاریخ پرفراز نشیب انقلاب مواجه می شویم که ملت و مردم نقش خطیری در ان داشتند و اصلا نتیجه برخی از حرکت ها فقط باید به اسم ملت و عموم مردم نوشته شود.لذا اگر از لحاظ کمی بررسی کنیم نقش خواص و عوام در پیشبرد اهداف انقلاب در این 35 سال را نتیجه با اختلاف فاحشی به نفع عوام و عموم ملت است.

22 بهمن 57 و رای به جمهوری اسلامی،حضور 8 ساله در جبهه جنگ سخت علارغم حضور برخی از خواص روی فرش های نرم،تحمل تورم های کمرشکن سازندگی،تحمل تساهل و تسامح دینی،جمع کردن فتنه 78،حضور در خط مقدم در مبارزه با فتنه 88،خلق 9 دی 88،حضور پرشور در ده ها انتخابات در ایران اسلامی،موضع گیری های صریح در مقابل یاوه گویی های مستکبران و حمایت مستمر و پرشور از امام امت،تنها گوشه ای از عملکرد ملت انقلابی ما می باشد.

پس با این حساب جای تعجب ندارد ذکر این نکته که:امریکا و جهان استکبار جرات حمله نظامی و مقابله مستقیم و تن به تن ندارد؛ولی از انجا که انها از هیچ تلاشی برای زمین زدن اسلام دریغ نمی کنند و از انجا که مردم ایران اصلی ترین قدرت برای حفظ اسلام و نظام اسلامی هستند نباید شک کنیم که ملت باید اماج حملات دشمن قرار گیرد.

حال این نبرد ملت با استکبار به جایی رسیده است که طرف مقابل نقشه ای جدید برای پیروزی تدارک دیده است و ان ایجاد ترس از قدرت امریکا،دلسرد کردن مردم از نظام،بدبین کردن مردم به مسئولان ارشد نظام و تبلیغ بدیل های قلابی برای انقلاب اسلامی می باشد و همانطور که بهتر از من می دانید تدارکات و پشتیبانی جنگ دشمن را نیز رسانه ها و ماهواره تقبل کرده است ولی شکی نیست که حریف مردم ایران نخواهند شد.

حال به نظرم بهتر می توان علت تاکید ان چنانی رهبر بصیر انقلاب به نقش مردم را درک کرد.خوشا به حال ایران که رهبری هم چون ایت الله سید علی خامنه ای(مد ظله العالی)دارد که با هر سخنرانی نقشه ای از نقشه های دشمن را نقش بر اب می کند.

 

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی