ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۹
خرداد

داشتم خود را برای امتحان پایان ترم آماده می کردم و با انبوهی از مطالب رنگارنگ رو به رو بودم که برایم تازگی داشتند و شاید اولین بار بود که انها را روئیت میکردم.درحال ورق زدن جزوات بودم که وقتی به خود امدم،خود را در مقابل کتاب لشکر خوبان دیدم که شروع به خواندن فراز هایی از ان کرده بودم.همگان این کتاب را می شناسند.کتاب خاطرات مهدی قلی رضایی رزمنده 8 سال دفاع مقدس که دوشا دوش سردار شهید مهدی باکری در خط مقدم بوده است.کتابی فوق العاده که لازم است رفقا ان را مطالعه کنند.

در صفحه 161 این کتاب این متن امده است:" بچه ها با پرسنلی میانه خوبی نداشتند،به کسانی که در پرسنلی کار می کردند لقب "انتن" ، "جاسوس" و "دمپایی گین لر" داده بودند."

  • محمد مهدی درویش زاده
۱۸
خرداد

همان طور که اطلاع دارید چند روز پیش امام امت در سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع مردم مقاوم ایران اسلامی سخنرانی زیبا و پرمحتوایی را همانند همیشه ایراد کردند.

  • محمد مهدی درویش زاده
۱۵
خرداد

این اولین مطلبی است که از سایت های خبری در وبلاگم می زنم ولی می ارزد...

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد عادل خاطره‌ای جالب از خواستگاری و ازدواج پسر رهبر معظم انقلاب با دختر خود روایت کرده است که در ذیل می‌آید:


چند روز پس از خواستگاری خانواده بزرگوار حضرت‌آیت الله خامنه‌ای از دختر بنده، خدمت مقام معظم رهبری رسیدم. ایشان فرمودند: آقای دکتر! اگر خدا بخواهد با هم خویشاوند می‌شویم. عرض کردم چطور؟ فرمودند: آقا مجتبی و دختر خانم شما ظاهراً یکدیگر را پسندیده‌اند و در گفتگو به نتیجه رسیده‌اند. حالا نظر شما چیست؟ عرض کردم: آقا اختیار ما هم دست شماست! آقا فرمودند: شما و همسرتان استاد دانشگاه هستید و زندگی شما با زندگی ما متفاوت است. تمام زندگی ما غیر از کتاب‌هایم، یک وانت لوازم کهنه است. خانه ما هم دو اتاق اندرونی دارد و یک اتاق بیرونی که مسئولان می‌آیند و با من دیدار می‌کنند.

من پولی برای خرید خانه ندارم. خانه‌ای اجاره کرده‌ایم که قرار است، در یک طبقه آن آقامصطفی و در طبقه دیگر آقامجتبی زندگی کنند. ما زندگی معمولی داریم و شما زندگی خوبی دارید، مثل ما زندگی نکرده‌اید. آیا دختر شما حاضر است با این وجود زندگی کند؟! زیبایی و دقت سخن رهبر معظم انقلاب برای من بسیار جالب بود. موضوع را به دخترم گفتم و او با روی باز استقبال کرد.


  • محمد مهدی درویش زاده
۱۵
خرداد

 

در هر نبرد و جنگی سعی طرفین بر ان است که تمام توان خود برای پیروزی در این پیکار استفاده کنند. هم اکنون نیز یکی از دشمنان شیعه و اسلام شمشیر را از رو بسته است. بهائیت با گستاخی تمام  هویت خود را فاش کرده است و به دستور بیت العدل درصدد است که تا سال 2020 میلادی 10 در صد مردم ایران را بهائی کند.

  • محمد مهدی درویش زاده
۱۲
خرداد

امریکا کشوری است که بسیاری از آن به عنوان مهد آسایش و راحتی و رفاه یاد می کنند و همواره در ذهن خود از این کشور غارت گر برای خود تصویر یک نمونه موفق در رعایت حقوق بشر و فراهم کننده رفاه و آسایش برای مردم ترسیم می کنند ولی این افراد خیلی از واقعیت ها را نمی دانند.

  • محمد مهدی درویش زاده
۱۱
خرداد

دوستان می خواهم رنج نامه ای را برایتان به صورت خلاصه بنویسم که عده ای نوجوان و جوان آن را تحمل کردند ولی 4 سال حتی یک لحظه از مجاهدت کم نگذاشتند تا امروز دوباره به هدف خود رسیدند و دوباره برگزیده شدند.هدف از نوشتن این داستان که پایانی شیرین دارد این است که ...

  • محمد مهدی درویش زاده
۰۹
خرداد

همان طور که برخی از بزرگواران اطلاع دارند بنده همراه برخی از دوستان در موسسه ای اعتقادی - مذهبی در سطح شهر فعالیت می کنیم.با فارغ شدن از امور و فعالیت های دانشگاهی قصد داریم کمی بیشتر در تابستان به فعالیت در این موسسه بپردازیم.

  • محمد مهدی درویش زاده
۰۴
خرداد

رسانه در دنیای امروز دیگر ماهیت سال های دور را از دست داده است و به ابزاری برای صاحبش در جنگ نرم شده است.رسانه های در دست امریکا طوری فضاسازی کرده اند که انگار  امریکا بهشت موعود است و

  • محمد مهدی درویش زاده
۰۳
خرداد

ترور،ایجاد نا امنی،جنگ سخت،حملات شیمیایی گاهی نمی توانند گروهی را به اهداف خود در مورد ملت کشور هدف برسانند.گاهی باید برای تغییر نظام و سیستم یک کشور، با یک برنامه ریزی بلند مدت به نتیجه رسید.

  • محمد مهدی درویش زاده
۰۳
خرداد

اعتقادات ضد اسلامی وهابیت و وهابیون از همان قرن 12 معلوم و مبرهن بود.سنت سیئه جنگ و خونریزی و جنایت و تخریب اماکن مقدسه

  • محمد مهدی درویش زاده