ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

درخواست کمک برای جذب نوجوانان

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

همان طور که برخی از بزرگواران اطلاع دارند بنده همراه برخی از دوستان در موسسه ای اعتقادی - مذهبی در سطح شهر فعالیت می کنیم.با فارغ شدن از امور و فعالیت های دانشگاهی قصد داریم کمی بیشتر در تابستان به فعالیت در این موسسه بپردازیم.

برای سه ماهه تابستان قصد داریم برنامه هایی را در جهت افزایش بصیرت دینی و تربیت نیروی  انقلابی اجرا کنیم.

طبق برنامه ریزی های اولیه قصد داریم تعداد 100 نفر از نوجوانان منطقه خودمان را درگیر کارهای تربیتی و فرهنگی  در قالب سه حلقه در سه نقطه از منطقه بکنیم.

در این حلقه ها که قرار است هر هفته 2 یا سه جلسه برگزار شود در مورد موارد زیر به کمک و نظرات شما نیازمندیم:

1-اگر پیشنهادی برای موضوعات قابل بحث در این حلقه ها دارید بفرمایید.البته باید این را هم خدمتتان بگویم که 5-6 موضوع باید انتخاب شود که به صورت نوبتی در حلقه ها بحث شود.

2-مربیان حلقه ها باید دانشجو باشند لذت افرادی که می توانند همکاری کنند اعلام امادگی بکنند همرا با موضوعی که می توانند در آن مربی باشند.

3-جذب اولیه نیرو انسانی مهم ترین دغدغه ما می باشد که تبلیغات نیز یکی از مهم ترین دغدغه های ما می باشد.بزرگواران اگر نظری دارند لطفا بفرمایند.

4-قصد داریم برای قدم اول یک اردوی یک روزه را تدارک ببینیم تا دانش آموزانی که تازه از مدرسه و درس فارغ شده اند،در این اردوی تفریحی شرکت کنند و ما بحث جذب و سازماندهی را پیگیری کنیم.

5-هر نظر و پیشنهادی دارید،بفرمایید.

6-اگر تجربه ای دارید بفرمایید.

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۱)

  • مرتضی ستاری
  • سلام ریکان، کفین؟
    و اما بعد، کار بسیار بجا و پسندیده ایه، به نظرم اول یه نیاز سنجی کنید تا دغدغه نوجونا مشخص شه ... چون همین طوری اصلاً نمیشه گفت ... برعکس گذشته هر 2-3 سال دغدغه های نسلها عوض میشه ... ولی محتوای جلسات در حالت کلی تقسیم به دو بخش میشه سواد روز و سواد پایه ای ... تمرکز اصلی باید روی سواد پایه باشه ... مثلا بیایید از تاریخ انقلاب بگید بد نیست ولی اول باید حقانیت نظامو واسه بچه (!) ثابت کنید بعد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی