ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

مومنان مشرک اند ،بیمارستان ها بت خانه

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

اعتقادات ضد اسلامی وهابیت و وهابیون از همان قرن 12 معلوم و مبرهن بود.سنت سیئه جنگ و خونریزی و جنایت و تخریب اماکن مقدسه و تاریخی اسلام مانند:محل تولد پیامبر اسلام(ص)، خانه حضرت خدیجه، محل تولد خضرت زهرا(س)، قبور شهدا، قبور ائمه بقیع و به خاک و خون کشیدن زائران کربلا و نجف و تخریب قبر امام حسین (ع)تا به امروز ادامه یافته است.

اینان با شعار "اقتلو المشرکین و اذبحوالکافرین" هزاران بی گناه را در صحن مقدس کربلا و نجف و مدینه کشته اند و اموالشان را به غارت برده اند.

هم اکنون وهابیت به دنبال آن است که اعتقادات خود را نشر و گسترش دهد و با ایجاد شبهات پیرامون اسلام راستین و نشر آنها به وسیله غول رسانه ای غرب،جامعه هدف خود را بیشتر و بهتر تحت تاثیر قرار دهد.در این شماره می خواهیم به یکی از مواردی که در قالب شبهه مطرح می کنند و زیاد روی آن مانور می دهند،بپردازیم.

وهابیت با استناد به دو آیه قرآن و تفسیر خودش از این دو آیه طلب شفاعت و کمک از نبی اکرم(ص) را نفی می کند و آن را حرام و عملی شرک آلود معرفی می کند و ادعا می کند که همه چیز را باید مستقیما از خدا خواست و در خواست کمک از غیر خدا شرک است؟!

اول معنای شفاعت:شفاعت به معنای ضمیمه شدن به شخص دیگر است.بدین معنا شخص توسل کننده به شفیع با اعتقاد به ناتوانی خویش،برای رسیدن به هدف نیروی خود را به شفیع گره می زند.

چنین معنایی از شفاعت، به هیچ وجه معنای شرک نیست چرا که شرک عبارت از شریک و همتا قرار دادن برای خداست.

حال ما از وهابیت که کمک خواستن از دیگری را شرک می داند چند سوال داریم و نمی خواهیم از آیات و روایت متواتر نیز استفاده کنیم:

آیا بهره بردن از نیروی دیگران و ضمیمه کردن آن به نیروی ناتوان خود برای رسیدن به هدف شرک است؟

آیا استفاده از میکروفون برای رساندن صدای خود به دیگران شرک است؟

آیا گرفتن عصا برای بلند شدن از زمین یا راه رفتن شرک است؟

و یا خیلی ساده تر بگوییم.آنها که کمک خواستن و واسطه قرار دادن را شرک می دانند چرا هنگامی که مریض می شوند به پزشک مراجعه می کنند و منتظر درمان از جانب خدا نمی نشینند؟با استدلال وهابیون تمام کسانی که به پزشک مراجعه می کنند مشرک و تمام بیمارستان ها بت خانه اند!

لذا با مثال های بالا می توان این نکته را استنباط کرد که بسیار راحت می توان شبهات وهابیت را جواب داد و چون که خود آنها نیز این نکته را به خوبی می دانند هیچ گاه جرات مناظره و دفاع از اعتقادات خود را در ملا عام و جمع های آکادمیک و علمی را ندارند و همواره با حمایت غرب و استفاده از رسانه ها و امکانات آنها چراغ خاموش کار و تبلیغ می کنند و بعضا توانسته اند افراد بی اطلاع را نیز جذب کنند.

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی