ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

آمریکا مهد ازادی های جهان

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ

رسانه در دنیای امروز دیگر ماهیت سال های دور را از دست داده است و به ابزاری برای صاحبش در جنگ نرم شده است.رسانه های در دست امریکا طوری فضاسازی کرده اند که انگار  امریکا بهشت موعود است و هیچ ایراد و اشکال و حتی کوچکترین ناهماهنگی در امریکا وجود ندارد.هرکس مقابل امریکا قد علم می کند بلافصله دیکتاتور خوانده می شود و هرکشوری که از امریکا انتقاد می کند متهم به عدم رعایت حقوق بشر می شود.

در تمام کشورها مشکلاتی وجود دارد که مردم ان کشور به خاطر غیرت ملی خود حاضرند آن ها را تحمل کنند که ایران اسلامی و مردم آن نیز از این امر مستثنی نیست.

سانسور شدید رسانه ای باعث شده است که بسیاری از واقعیت ها که در امریکا در حال وقوع است دیده نشوند و این امر باعث شده که تعدادی از مردم،از امریکا برای خود مدینه فاضله بسازند.

قصد دارم گزارشی از وضعیت حقوق بشر در امریکا خدمت دانشجویان و خوانندگان ارائه دهم.لازم به ذکر است مواردی که ذکر می شود را از جزوه ای که دفتر اطلاعاتی دولتی چین منتشر کرده است خدمت بزرگوران می نویسم.این جزوه در آبان ماه منتشر شده است.

ایا میدانید هرساله یک نفر از 5 نفر مردم در آمریکا قربانی خشونت می باشد. هیچ ملت دیگری بر روی زمین این میزان خشونت را ندارد.

ایا می دانید در 11 نوامبر در شهر نیویورک 464 مورد قتل مشاهده شد این مقدار 16 درصد بیشتر از 400 مورد در زمان مشابه در سال گذشته بود.

ایا می دانید در ایالت تنسی حدود 300 هزار نفر مجوز حمل اسلحه دستی را دارند.

ایا می دانید در مجموع در 31 روز جولای 2010،303 نفر در شیکاگو مورد اصابت گلوله قرار می گیرند که 33 نفر آنها کشته می شوند.

ایا می دانید نرخ بیکاری در امریکا سرسختانه در حال افزایش است.از دسامبر 2007 تا اکتبر 2010 مجموعا 7.5 میلیون نفر شغل خود را از دست داده اند.

ایا می دانید درصد مردمی از امریکا که در فقر زندگی می کنند به نسبت بی سابقه ای بالا رفته است. به گزارش اداره امار ایالت متحده در 16 سپتامبر 2010،44میلیون امریکایی در سال 2009 در فقر بودند که این مقدار 4میلیون بیشتر از سال 2008 بوده است.

ایا می دانید افرادی که در گرسنگی به سر می برند به شدت افزایش یافته است.گزارش منتشر شده توسط وزارت کشاورزی در نوامبر 2010 نشان می دهد که 14.7 درصد از خانواده های امریکایی در سال 2009 امنیت غذایی نداشته اند.

ایا می دانید تعداد آمریکایی شرکت کننده در برنامه کوپن های غذایی از 26 میلیون نفر در ماه مه سال 2007 به 42 میلیون نفر در در سپتامبر 2010 افزایش یافته اند ، حدود یک هشتم از مردم از کوپن های غذایی استفاده می کنند.

ایا می دانید تعداد مردم آمریکا بدون بیمه درمانی افزایش پیشرونده در هر سال دارد. با توجه به گزارشی که توسط یونایتد استید تودی در 17 سپتامبر 2010 منتشر شد. تعداد آمریکایی فاقد بیمه سلامت در سال 2009 از 46.3میلیون نفر در سال 2008 به 50.7 میلیون نفرافزایش یافته، این نهمین سال متوالی افزایش است؛ که 16.7درصد از کل جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند.

ایا می دانید در ایالات متحده آمریکا نقض حقوق مدنی و سیاسی شهروندان امری مرسوم است. حریم خصوصی شهروندان زیر پا گذاشته می شود.

ایا می دانید وزارت امنیت داخلی آمریکا به نیروهایش این اجازه را می دهد که لب تاپ، کوشی همراه و سایر وسایل الکترونیکی فرد را بدون دلیل موجه و قانونی گرفته و مورد بازرسی قرار دهد.

ایا می دانید در اکتبر 2010 مدیریت امنیت حمل و نقل، سطح امنیتی در فرودگاه های آمریکا را افزایش داد بطوری که نیازمند آن است مسافران در اسکنرهای تمام قد قرار بگیرند. آنها همچنین اعلام کرده اند که کسی نمی تواند به دلایل اعتقاد مذهبی خودش از این بازرسی سرباز زند. گروه های فعال مدنی با این طرح مخالفت کرده اند به دلیل آنکه این نوع اسکن سبب نقض آزادی های مدنی همچون آزادی مذهب، حق حریم خصوصی و حقی است که قانون اساسی در مقابل بازرسی بدون دلیل به شهروندان می دهد.

ایا می دانید بر اساس گزارش شیکاگو تریبون در 12 می 2010 ، پلیس شیکاگو به دستگیری مردم بدون حکم و بستن آنها به دیوار و صندلی ها، کم غذا دادن، بدون اجازه حمام آنها را نگه داشتن، و اجازه ندادن برای خواب به آنها، که به عنوان « شکنجه نرم » برای گرفتن اعتراف به صورت بی اختیار؛ متهم شد.

ایا می دانید در 5 سپتامبر 2010 یک پلیس لس آنجلس، یک مهاجر گوآتمالایی را به ضرب دو گلوله کشت که این اتفاق سبب برانگیختن اعتراضات زیادی به عملکرد پلیس شد. اما پلیس با معترضین برخورد نمود و 22 نفر از آنها را دستگیر کرد.

ایا می دانید آمریکا معمولا خود را"  سرزمین آزادی ها" می نامد.این درحالی است که تعداد زندانی های این کشور بیشترین تعداد در جهان است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط موسسه پیو (Pew Center) در سال از هر 100 نفر یک نفر در آمریکا در زندان به سر می برد. این عدد در سال 1970 یک نفر از 400 نفر بوده است. در سال 2011 آمریکا 1.7 میلیون نفر زن و مرد زندانی داشته است که این عدد 13 درصد نسبت به سال 2006 افزایش یافته است.

 

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۳)

با سلام خدمت دوست عزیز و دوست داشتنی جناب محمد مهدی درویش زاده

آرزوی سلامتی و توفیق برای جنابعالی دارم. ان شالله خداوند شما را موفق و ثابت قدم بدارد.
حزب الله هم الغالبون
موفق باشید.
پاسخ:
سلام دوست
کاش خودتان را معرفی می کردید
اری حزب الله پیروز است چرا که نصرت خدا با سپاه حق است
  • مرتضی ستاری
  • سلام
    خدا قوت افراطی!
    أده ممد آدرس این وبلاگ مارو درست کن دیگه!
    دعات میکنما...نامردی اگه دعام نکنی!
    یاعلی داداش
    پاسخ:
    دعا به کنار .باید به موقع از دستم می گرفتی
    یادت باشه ها
  • سعید دانش پژوه
  • خوبی برادر!
    بریدی!
    بریدیم!
    می برن!
    چی شد داداش؟
    دیگه پیام نمی دی؟
    از ما گذشتی رسیدی به آمریکا؟
    پاسخ:
    خوبم برادر!
    محاله!
    خدا کنه ببرن.میدونی میانگین سن شهدای دفاع مقدس 22 سال هستش!
    حل شد
    فعلا ی فیش 6 رقمی سنگین مونده
    مرگ بر امریکا درود بر شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی