ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

جمهوریت نظام به نفع حزب اللهی هاست.شک نکنید

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

در ماه ها و روزهای اخیر بالاخص با نزدیک شدن به روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی،اغلب از دوستان حزب اللهی این سوال را می شنیدم که آیا واقعا لازم است نظام اسلامی،جمهوری نیز باشد؟ایا امام تحت فشار از واژه "جمهوری"استفاده کرد؟

به نظر من این از تیزبینی امام بزرگوار ما بود که از واژه جمهوری استفاده کرد.جمهوریت نظام یعنی اینکه جامعه همیشه پویا ومردم همواره در صحنه باشد.جمهوریت نظام یعنی اینکه همیشه باید آماده بود.

جمهوری بودن نظام ما غنیمتی بزرگ برای ما می باشد چرا که ما را وادار می کند که برای تک تک افراد کشورمان و تمام هم وطنانمان برنامه داشته باشیم.جمهوریت نظام به ما فرصت می دهد که همه مردم را به طرف خود جذب و هدایت کنیم تا نتایج انتخابات را برگردانیم.جمهوریت نظام به ما می گوید که ای جوانانی که در 84 هزینه دادید و به روستاها رفتید و پوستر نامزد محبوب خود را  به در و دیوار زدید و تبلیغ کردید و از گفتمان انقلاب دفاع کردید،در 92 آن کارها را نکردید و باختید!

هیچ قانونی وجود ندارد که همیشه ما باید پیروز انتخابات باشیم،شاید شهردار شدن مجدد دکتر قالیباف نتیجه به خود آمدن دوباره حزب اللهی ها باشد.قانون این است که هرکس برنامه داشته باشد و تلاش و تدبیر کند،خدا در کارش گشایش می کند و پیروز می شود.

جمهوریت به ما این فرصت را می دهد تا ضعف ها را شناسایی کنیم.جمهوریت به مردم 11 میلیون و 0.7 درصد را یادآوری میکند.جمهوریت به حزب اللهی ها می گوید اگر کم بگذارید،باخته اید.

 جمهوری اسلامی یعنی دموکراسی بر اساس برخی ضوابط.ضوابطی که با 0.7 درصد یک نفر را رئیس جمهور میکند و اجازه نمی دهد حقی از کسی ضایع شود؛ یعنی مردم سالاری دینی.

البته من خیلی کوتاه و در حد توان نوشتم.مطمئنا اگر بخواهیم به طور کامل این مبحث را بررسی کنیم استدلال ها و دلایل قوی تر وجود دارد ولی هدف از این نوشته تلنگر به حزب اللهی ها بود.

لذا امام خوب می دانستند و آینده نگر بودند که از واژه مرکب"جمهوری اسلامی" استفاده کردند.

یا علی

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۳)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ببینید بچه ها، الان دیگه وقت این کارها نیست. قبول کنیم که در انتخابات ریاست جمهوری اشتباه کردیم.... عامدانه نبود، ولی باید بیشتر حواسمونو  جمع میکردیم. الانم که وضعیت کشورمون رو میبینید مخصوصا روادید بین المللی. الان بهتره بجای این بحث ها، واسه 4 سال بعد برنامه بریزیم. عبرت گرفتیم. نباید دیگه تعصب بیش از حد به خرج بدیم. لذا خواهشمندم با همفکری به زمان حال و آینده بیاندیشیم البته با درس گرفتن از گذشته........ 
مطلبی که اقای درویش زاده گفتند کاملا صحیح هستش. دولت دهم با وجود اون همه حجم کاری، در اواخر دوران دارای ایرادات فوق العاده ای بود. توپیدن اون موقع دولت ، به این معنا بود که ما فقط و فقط برامون ولایت و خط اماممون مهمه نه شخصی که بهش رای دادیم!
ضمنا بنظرم ، لفظ "محافظه کار" برای آقای دانش پژوه اصلا مناسب نیست! 
هر چند میدونم گفتن این حرف تاثیری روی شما ندارد ولی این نباید باعث شود که من سکوت کنم، البته اصراری ندارم که بگم حرف من درسته!!
لطفا برگردید به مواضع انتخاباتی خودتان در 92؟ یادتان میاد تا همین چند وقته پیش اعتقاد داشتید که بعضی ها براشون زوده که وارد صحنه بشن پس حمایت نمیکنیم؟
یادتون میاد پارسال در نشریه تون چطور میتوپیدید به دولت که بعدا تو انتخابات هم نتونستید جمعش کنید؟
یادتون میاد تا همین چند روز قبل به بنده مارک محافظه کاری میچسبوندید؟
با این اوصاف فکر میکنید نقش شما و فقط نقش شما در محیطی که در آن تاثیرگزارید برای اتحاد و همسویی چیست؟
انصافا قلم خوبی دارید و خوب هم تحلیل میکنید ولی متاسفانه به نظر من عامل به دانسته های خود نیستید.
البته با توجه به شخصیت خاص شما شاید این اشتباه من باشد مثل بعضی اشتباهات دیگر. 
پاسخ:
برادر،
-اول نفست رو مسیحایی کن بعد
 -عباس سلیمی نمین دیروز بعد از ماه ها گفت که بعضی ها به جلیلی امار اشتباه می دادند و فکر می کرد که رای دارد.این یعنی چی؟
-الان هم معتقدم که دولت دهم را باید توپید.گفتمانش انقلابی نبود به نظر من
-محافظه کاری مقتل گاه انقلاب است
-گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو، غلطه،درستش اینه:گرخواهی نشوی رسوا هم رنگ فضیلت شو
-حدیث داریم که هرکس به دانسته هایش عمل کند خداوند علم انچه را که نمی داند به او عطا می کند و من هم یکی از انهایی که نمی توانم به تمام دانسته هایم عمل کنم..
در سال 84 و 88 ، همه از یک نفر حمایت کردیم، چون یک نفر بود! ولی در سال 92 ، اصولگرایان خودشان عشق قدرت بودند و یک نفر نبودند!!!
بماند ....
ولی قبول دارم که اشتباه کردیم ... ولی ان شاء الله جبران خواهیم کرد؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی!
یک مطلب هم بگویم :  شک نکنید که آینده ازآن شما حزب اللهی هاست، این جمله را اماممان در دیدارشان با 50 هزار فرمانده بسیجی بیان کردند! پس یقینا نباید شک کنیم!
التماس دعا، یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی