ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

راهیانم ارزوست....

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ

چند ماه قبل بود که در سایت خادمین برای خادم شهدا بودن ثبت نام کردم اما خبرم نکردند.تقصیر انها و مدیر سایت نیست.تقصیر،تقصیر من است که خود را برای بعضی ها ثابت نکرده ام.

ان بعضی ها ،این روز ها بدجور مرا به بازی گرفته اند.نمیدانم چرا هرچه تا به امروز زده ام به سنگ خورده و تیر شکسته است به جای هدف.نمی دانم چرا جور نمیشود این بلیط...

انگار ان بعضی ها هم اهل پارتی بازی شده اند و سوا میکنند عوام را ازخواص...

فقط شنبه را فرصت دارم....

ایا ردیف خواهد شد این بلیط ما؟!

ای کاش بتوانم در دل ان بعضی ها جایی برای خود باز کنم تا اینکه شاید انها که به یک نظر خاک را کیمیا کنند شاید این بار مجوز برای راهی شدن ما جور کنند.

برای خادم شدن انتخاب نشدیم ؛ شایدتوفیق شد زائر شدیم ؛ولی بهتر از همه این است که دعا کنیم هرچه زودتر شهید بشویم.

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۴)

  • دانشجوی گمنام
  • سلام.

    مگه برای کسی که نمیشناسیم =نمیشه دعا کرد.؟

    وبلاگ خوبی دارید.!!!!

    مطالب خوب و جالبی داشت.

    التماس دعا همسنگر

    پاسخ:
    ارادت هم سنگر
  • دانشجوی گمنام
  • سلام برادر محمد مهدی
    التماس دعا داریم.
    نکنه ما رو فراموش کنی همسنگر. 
    ما هم دست به دعاییم براتون.
    شما هم برای دل شکسته ما...یادتون نره ...

    پاسخ:
    اخه من که نمیشناسمتون؟
    داداش محمد مهدی ما هم دعا میکنیم انشالله هر چه سریع تر به ارزوتون برسید .
    پاسخ:
    اخه من که نمیشناسمتون؟
  • مرتضی دلالی
  • داداش ان شاء الله که عاقبت به خیر بشی ...
    من هم تازه از سفر معنوی راهیان نور رسیدم. خیلی باید شکر کنیم که همچین اسوه هایی  داشتیم. و داریم.
    دعا میکنم به آرزوت برسی .... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی