ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه نه سازش نه تسلیم

عبرت ها چه زیادند و عبرت گرفتن ها چه اندک

ره ما حماسه   نه سازش نه تسلیم

اگر تمام گزینه های دشمن روی میز است ما فقط و فقط یک گزینه داریم و آن هم اطاعت از امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

چالش های سیاسی توشه من

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ

سلام

کمتر از پنج روز تا سفری دو ماهه فرصت باقیست.

در این فکر بودم که چه کنم تا توشه ای برای این سفر داشته باشم.

چه چیزی بهتر از مطالب یک کتاب...

وقتی نگاهی به کتابخانه شخصی خود کردم تنها کتابی که نظرم را جلب کرد کتابی با عنوان زیر بود:

چالش های سیاسی پیش روی انقلاب اسلامی

کتابی ۳۲۰ صفحه ای و بسیار جذاب که تا به این لحظه۱۳۰ صفحه را خوانده ام و باید تا ۳۱ فروردین ان راتمام کنم.

نگارنده چالش های زیر را برای انقلاب اسلامی متصور است و در ادامه به چالش های سیاسی به تفکیک دهه های اول و دوم و سوم انقلاب پرداخته است.

-شناخت واقعیات جهانی شدن

-ساخت متمرکز سیاسی و اداری

-نمایندگی های سیاسی

-بافت فرهنگی متنوع

-پیوند هویت ملی با هویت دینی

-صداقت و اعتماد در دو سطح فردی و ملی

-مادی گرایی و الحاد

- نابرابری اجتماعی

لازم به ذکر است که تمامی این ۸ چالش کلی توضیح داده شده است.

فعلا پیرامون این ۸ مورد تفکر کنید تا بعد....

  • محمد مهدی درویش زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی